Followers

Wednesday, April 11, 2012

kala ombak rindu melanda hati

kala malam sepi ini..
bersendirian....
lantas hatiku bagai di carik2 untuk mendengar
lirik lagu yang bisa meruntun hatiku..
lagu yg bisa membuat aku menangis sendiri..
hanya mampu berharap..tapi harapan itu cuma tinggal kenangan...






Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

 
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


puas sudah aku harungi selama setahun... aku harap aku tetap bertahan
bertahan daripada mengulangi kesilapan lalu..
aku x sanggup tuk dilukai sekali
dan berkali-kali
cukuplah peluang2 yang da aku beri.. cukup 4 tahun... cukup buat aku merasa erti derita
hati.. bertahanlah
duhai hati...
rindulah pada org yang sanggup hargai kamu
duhai hati...

sesungguhnya... aku masih merindu kamu... walau x sekuat dulu...

No comments:

Post a Comment

sila-sila mengarang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...