Followers

Wednesday, August 10, 2011

alahai manisnya bila bertudung

salam.. hai semua, setelah semalam x update blog, hari ini tiba-tiba terpanggil untuk berkongsi pasal artis yang bertudung kelihat sangat cantik dan manis. siapa kata artis bertudung tak boleh berjaya. hehe.. tapi hari ni i nak share picture artis yang i suka sangat bila mereka bertudung.

1) irma hasmie



 irma sangat cantik dan sangatlah manis ! sangat minat beliau berlakon awan dania.. comel gila. tapi sejak bertudung makin bertambah admire beliau.


2) Wardina Safiyyah



 antara selebriti malaysia yang sangat berjaya dan komited dengan kerja. Wardina kini bergerak aktif walaupun bertudung. suka watak beliau dalam drama spanar jaya suatu ketika dulu, dan pernah menyertai dewi remaja.kini beliau boleh menadi role model untuk wanita dengan imej yang sangat manis. love it..


3) Nur Fazura


teruja beliau berlakon dalam tahajjud cinta. sangat-sangat cantik! bertambah cantik bila bertudung. alhamdulillah moga suatu hari nanti beliau betul-betul akan bertudung sepenuhnya.

4) Nora




 nora dan penampilan bertudung beliau mase kilauan emas sangat menakjubkan. terserlah keibuan,kewanitaan,ketertiban beliau.. membesar dengan lagu beliau dan sangat suka imej yang begini. awesome!

5)  liza hanim


antara artis yang mempunyai kekuatan vokal yang sukar di tandingi. my mum always said, her face looks like Saloma. cantikkan!! gaya terbaru yang sangat bersesuaian dengan beliau.


6) Siti Nurhaliza



penyanyi nombor 1 negara, x sabar menunggu beliau menutup rambut sepenuhnya. so sweet bile bertudung penuh cam gambar di atas. sejuk hati =)


7) Heliza



penyanyi bermata besar ini sangat-sangat comel dan terus mengekalkan imej ertudung dari awal sampai kini. Alhamdulillah..



8) farah diana anuar



penyanyi yang menyerlah dalam bidang pengacaraan, farah breep breep mengambil keputusan memakai tudung sepenuhnya dalam industri hiburan ini. melalui rancangan RASA Halal Vietnam , sangat terhibur dengan aksi2 beliau. gambar perkahwinan beliau sangat2 menampakkan glowing di muka farah!! cantikk sangat!
 9) Catriona Ross Bahrain


teringat satu cerita lakonan beliau Mek Salmah dari scotland. hehe..best sangat cerita tu. alhamdulillah kini cat telah berubah sepenuhnya. sangat sweet kan dia dengan lesung pipit yang manis tu.like!

 10) nora danish



comelnya nora danish ni! hot mummy.. serius pakai tudung nampak sangat2 awesome!!

 11) Ayu Raudhah


penampilan ayu raudhah bertudung dalam drama seperti nur kasih, sangat menampilkan watak yang berbeza. terserlah kesopanan dan kecantikan beliau . 

12)Tiz Zaqyah


kemunculan awal dalam drama nur kasih sangat-sangat menerujakan. sangat bijak memainkan peranan sebagai nur amina, dan berupaya bermain dengan emosi penonton. Filem Nur Kasih telah membuktikan kecantikan beliau makin terserlah, Sangat cantik bila Tiz bertudung.


13) Fasha Sandha



seringkali kita melihat fasha membawakan watak yang antagonis. tapi bila fasha pakai tudung ni, mak ai.. sangat-sangat la cantik. hope, beliau dapat mengekalkan imej bertudung ni satu hari nanti. 




14) LisaSurihani

jarang kita lihat lisa membawakan watak bertudung dalam filem mahupun drama.  nampak sangat kebudakan-budakan ye x?? sungguh comel. bila kita mau melihat lisa bertudung kompem gempak drama/filem aktress wanita terbaik ni. meletup filem.. doakan yang terbaik tuk beliau =)

hah..cukup2 lah i post tuk harini.. balas yang semalam x post. arini post sampai 2 entri. haha. daa!!

3 comments:

  1. rajinmya cari pic artis bertudung nie , dah laa bnyk . hee ~

    ReplyDelete
  2. mcm2 feseyen skrg ni... bukan jadi rabun dah... tapi jadi rambang mata.... warna warni macam2...

    ReplyDelete
  3. ana : hehe... biase la kalo kebosanan xde keje... cantik lak tengok kan :)

    baijat ; betul2... koleksi2 ni da penuh da... tp kalo keluar asik nk menambah aje :p hehe

    ReplyDelete

sila-sila mengarang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...