Followers

Thursday, December 08, 2011

antara cinta dan sahabat?

di sini terpanggil untuk meluahkan mengupas isu yang agak panas bagi sesetengah orang. huh.. persahabatan ikatan yang terjalin antara sahabat dan talian kasih bersama yang tersayang mana satu yang lebih utama? sememangnya cinta pada Ilahi merupakan yang paling utama dalam hidup kita walaubagaimanapun tidak sedarkah kita hidup dalam masyarakat yang sentiasa memerlukan teman di sisi mahupun yang tersayang..

oklah akibat terlampau skema ayat di atas, kita tulis dengan ayat yang lebih slumber rock! haha.. sekadat teguran kepada sahabat yang pernah rapat dengan aku. sepanjang aku pernah ber"kasih-sayang" dgn seseorang dahulu, aku x pernah melupakan insan yg bergelar sahabat. apa-apapun mereka lah utama. tanpa sahabat siapalah aku.




bak kata pepatah. cinta boleh di cari.. persahabatan tiada galang gantinya. aku sayang dgn semua yg pernah dan yang menjadi sahabat aku lg2 yang rapat. walaupun mereka x puas hati ke apa ke.. anggap aku mcm musuh aku tetap anggap mereka sahabat selamanya. tapi ade sesetangah manusia yang lebih mementingakan BF?GF? lebih dr kawan. ok.. terpulanglah pada masing2.. x semestinya kita bercinta kita akan menghabiskan seumur hidup dengan die. lagi2 la yang baru je cple2 ni... bz memanjang dgn BF?GF? :p sekadar teguran tapi membawa maksud mendalam. hargai sahabat anda .. cinta sahabat amat bermakna.. sahabat yg mampu bersama susah dan senang memang payah di cari.. sahabat bergelak ketawa ramai aje datang.


tentang cinta?? bg aku biarlah menjadi sahabat kita plg rapat . x salah pun kan jadikan sahabat kita sebagai sahabat mereka juga.. maksud aku.. kite kenal2 kan la.. x kan la asik nk bkepit je kan.. :p bek nikoh cepat! sakit mata je tgok :p hehe... so terpulangla pada citarasa masing2 antara CINTA & SAHABAT?

2 comments:

sila-sila mengarang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...