Followers

Friday, December 02, 2011

rindu my baby =;(

sejak aku accident 17 april lepas.. lame gak kelisa aku tersadai kat bengkel.. mmg agak susah la tuk kami sekeluarga bgerak dgn hanya ada sang perWira kat rumah yg mmg cool +superb... dari aku kekok2 bawak manual.. sampai aku da expert tahap baekk punya bwk manual.. (kelako kenang balik mse bwk2 manual pas accdent ritu.. nk kuar simpang kt taman fajar.. nyaris keta undur langgar keta blakang... makk aih.. rase cuak lak tetibe.. kene hon free * malunye* haha... x dpt nk imbg clutch n minyak lg mse 2... even mmg aku mbesar bwk keta dgn manual.. tp bile da sedap bertahun bwk keta auto... mmg kem salam la ayah nk bg pakai perWira dia... 

plz... aku x suke da pakai kurnia insurans.. leceh gila.. da dkt 6 bulan tersadai kt bengkel.. sampai turun enjin la apa suma.. yg susah ayah aku gak terpaksa berkorban tuk aku.. dgn meminjamkan SUPERwira dia... luv u ayah.. huhuhh.. tharu walaupun aku rasa cm bersalah sgt2.. sbb aku ayah aku sgup bermotor *tacing*
 haha.. puas aku membongkar.. x jumpe lak gamba mase aku accident kt KM 57.3 simpang renggam - skudai kt plaza tol.. argh tensen2.. walaupun skadar gmba ataupun mimpi ngeri.. ia tetap menjadi kenangan terindah dalam hidop aku...

ni cool pic of kelisa yang baru siap ketok body... kesian baby aku... huhuhuu... i'm sorry... i really miss u :'(












mak.. sory.. adik x dpt jage keta mak baik2.. huhu :( next time i will drive more carefully walaupun kes kemalangan bukan salah aku pon.... berhati2 di jalan.. pandu cermat jiwa selamat...

wahh... harini nk tgok kelisa da siap polishh... tgal tgu depa ntar kt puspakom and my baby kelisa and me... will be together back!!!

No comments:

Post a Comment

sila-sila mengarang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...