Followers

Friday, December 16, 2011

saat2 terakhir..

last week before final mmg saat2 getir yg paling terasa dalam hidup seorg student.. seolah2 nk masa 24 jam sehari tu bertukar menjadi 42 jam sehari lak gamaknya..tp satu bende yg paling buat aku nk meghoyan ialah aku akan sedih n terlebih emosi time2 nak test .. aku xle nk kawal emosi.. hari2 biasa boleh aku bzkan diri dgn projek/assignment yg berlambak yg boleh membuatkan aku terlupa sejenak peristiwa itu.. tapi bila nk test kenape kenangan tu sering menghantui aku smpai membuat aku nk menangis meraung2 sorg2 dalam bilik... huhu... aku berharap sgt dapat lupakan kenangan tu.. walaupun sukar.. aku sangka aku da semakin kuat.. rupenya aku terus jatuh terduduk bila mengenang kembali kisah hidup yg lalu.. mmg susah nk lepaskan hati dan perasaan ini pergi.. doa je mampu mengiringi. aku masih menunggu sinar cahaya datang dan terangi kemalapan hidupku... aku amat bharap doa semua tuk aku semakin kuat!! aku leh tenang tuk final yang da dekat ni! aku dapat kebahagiaan semula.. hanya utk setahun lagi! aku nk cuba kuatkan diri untuk tempuh hidup di bumi di mana tiada sapa temani aku.. aku survive sorg2 kat sini.. aku life sorg2... mujur ada teman2 yg di sygi bdiri kt sisi.. thanks sahabat.. engkaulah segalanya yg aku ada di bumi merantau ini.. doakan aku kuat!! dan cuba utk terus bertahan.... amin... Ya Allah tolonglah hambaMu ini...

2 comments:

  1. mizaa~ you go girl! everyone sometimes feeling alone and sad.. anyway banyakkan senyum and kuatkan semangat! :) fighting!

    ReplyDelete
  2. tehah tq , n i miss u :'( huhu.... doakan aku kuat ye....

    ReplyDelete

sila-sila mengarang ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...